شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مكنده مركزي

تجهيزات نظافت صنعتي

مكنده مركزي

۴۴ بازديد

سيستم انتقال مواد پنيوماتيك و مكش صنعتي، از دير باز تا كنون به عنوان روش هاي متداول در جمع آوري و انتقال مواد به كار مي روند. اين روش ها كاربرد گستره ايي در جمع آوري و انتقال موادي چون، تراشه ها، پودر ها، شن، گرد و غبار، مايعات و دوغاب داشته و به منظور ارتقا عملكرد، بهينه شده و مجهز به سيستم فيلتراسيون و مكش مي باشند. يكي از ساده ترين و مقرون به صرفه ترين روش ها در نظافت و انتقال مواد استفاده از مكنده مركزي مي باشد. در دنياي صنعتي امروزي كه كاهش ضايعات، حفظ و بهبود كيفيت هوا و تطابق با استاندارد هاي زيست محيطي به عنوان چالشي بزرگ براي صاحبان و مديران صنايع تبديل شده است، كاهش در ميزان گرد و غبار توليدي اهميت ويژه ايي يافته است. اين كاهش نه تنها موجب بهبود كيفيت هواي پيرامون و تامين سلامت افراد حاضر و شاغل در محيط مي شود بلكه موجب بهبود عملكرد دستگاه ها و تجهيزات صنعتي و ارتقا كيفيت محصولات توليدي نيز مي گردد. كارآيي بالاي دستگاه هاي جاروي مركزي در تعامل با مواد، آنها را به دستگاه هاي محبوب و پر كاربرد در صنايع تبديل نموده است.

مكنده هاي مركزي با توجه به نيازهاي خاص مشتريان و اختصاصا” براي آنها طراحي و ساخته مي شود.

طراحي با آخرين متدهاي روز دنيا توسط پرسنل متخصص، استفاده از بهترين قطعات، مواداوليه و كنترل كيفي حين توليد سبب شده است كه اين دستگاهها با دو سال گارانتي ارائه شوند و همچنين خدمات پس از فروش آنها به مدت 10 سال تضمين مي گردد.

لازم به ذكر است پرسنل اين شركت در هر زمان آماده بازديد از محل، مذاكره حضوري و ارائه پيشنهاد مناسب و اطلاعات بيشتر ميباشند.

در صورت نياز به اطلاعات بيشتر با واحد فروش شركت اسب زر حاصل فرماييد.

021-54635 -  09120235174

 www.asbzar.com

https://goo.gl/LTGWRp

كانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اينستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.