پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

وكيوم لودر(مكنده كاميوني)

تجهيزات نظافت صنعتي

وكيوم لودر(مكنده كاميوني)

۴۰ بازديد

در صنعت سيمان و در فرآيند توليد آن، حجم بالايي از آلاينده ها ايجاد گشته و در فضا پخش مي گرد كه در كارخانه هاي سيمان تاثيرات منفي دارد. استفاده از مكنده صنعتي سيمان يا همان وكيوم لودر مي تواند با حذف اين آلودگي ها، به افزايش امنيت و بهينه شدن فضا هاي مرتبط با سيمان كمك كند. بهترين مكمل هاي مكنده سيمان، ايزوله كردن خطوط انتقال دهنده و بهره گيري از غبارگير صنعتي مي باشد. در كارخانه هاي سيمان روزانه به طور متوسط ۱۵ تن ماده كه شامل مواد اوليه، افزودني ها، سوخت فسيلي، خاكستر و سيمان مي باشد ريخته مي شود. اين مواد ريخته شده باعث كاهش بازده توليد، افزايش خطر و بروز مشكلات زيست محيطي مي شوند و به همين دليل مي بايست براي جمع آوري و دفع يا انتقال اين ذرات چاره اي انديشيد. مناسب ترين روش استفاده از وكيوم لودر است.

نظافت كارخانه هاي سيمان از اهميت زيادي برخوردار است زيرا اين كار باعث بازيافت مواد به منظور كاهش هزينه و افزايش سود آوري، جلوگيري از بروز آسيب به خطوط توليد و كاهش هزينه تعمير و نگه داري آن ها، كاهش زمان از كار افتادگي دستگاه، افزايش سطح امنيت و بالابردن بهداشت در محيط هاي مرتبط به صنعت سيمان و در نهايت موجب افزايش كيفيت محصول نهايي خروجي مي باشد.

شركت اسب زر اولين طراح و توليد كننده وكيوم لودر در ايران مي باشد. لازم به ذكر است پرسنل اين شركت در هر زمان آماده بازديد از محل، مذاكره حضوري و ارائه پيشنهاد مناسب و اطلاعات بيشتر مي باشند.طراحي با آخرين متدهاي روز دنيا توسط پرسنل متخصص، استفاده از بهترين قطعات، مواد اوليه و كنترل كيفي حين توليد سبب شده است كه اين دستگاهها با دو سال گارانتي ارائه شوند و همچنين خدمات پس از فروش آنها به مدت 10 سال تضمين مي گردد.

در صورت نياز به اطلاعات بيشتر با واحد فروش شركت اسب زر حاصل فرماييد.

021-54635 -  09120235174

 www.asbzar.com

https://goo.gl/xsMLA2

كانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اينستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.