دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

واترجت اب گرم مدل IBH-S 210/15

تجهيزات نظافت صنعتي

واترجت اب گرم مدل IBH-S 210/15

۱۱ بازديد

دستگاه واترجت به دستگاهي گفته مي شود كه توانايي اين را داشته باشد كه آب را با قدرت و فشار بالايي بر روي انواع سطوح پاشش كند بدون آنكه به آن سطوح آسيبي وارد كند. عمكلرد دستگاه واترجت بدين گونه است كه دستگاه با پاشش آب بر روي سطوح آلوده با استفاده از فشار بالايي كه دارد سبب از هم گسيختن مولكول هاي آلودگي ها مخصوصا چربي ها مي شود و اين آن ها را به سادگي از روي سطوح پاك مي كند.

از دستگاه واترجت مي توان براي نظافت و تميز كردن سطوح هموار و ناهموار هم استفاده نمود و آن را تميز كرد. دستگاه واترجت از نظر دماي آب خروجي از دستگاه به دو دسته واترجت آب سرد و واترجت آب گرم تقسيم ميشود. دستگاه واترجت آب گرم براي نظافت سطوحي كه چربي و آلودگي بسياري دارند كاربرد زيادي دارد. به خصوص در مورد سطوحي كه چربي بالايي دارند، كارايي دستگاه واترجت آب گرم نسبت به واترجت آب سرد بيشتر است.

واترجت صنعتي آب گرم مدل IBH-S 210/15

اين دستگاه با نوآوري سيستم گرمايشي دوگانه Dual Power Heating طراحي شده است به طوري كه آب به وسيله سيستم المنت 4 كيلووات و گرمكن ديزل 50 كيلووات گرم مي­گردد اين سيستم براي اولين بار توسط كمپاني DiBO طراحي گرديده است. عملكرد اين سيستم بدين گونه است كه ابتدا آب توسط سيستم المنت برقي گرم مي­شود و سپس آب وارد گرمكن مي شود در نتيجه نسبت به دستگاه­هايي كه اين سيستم را ندارند آب گرم هميشه در دسترس گرمكن هست و مصرف سوخت بسيار كاهش مي يابد و درجه آب خروجي نيز به صورت دائم بدون افت دما ثابت مي ماند.

در صورت نياز به اطلاعات بيشتر با واحد فروش شركت اسب زر حاصل فرماييد.

021-54635 -  09120235174

 www.asbzar.com

https://goo.gl/xGPhRH

كانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اينستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.